Masaż Piła - Fizjoterapia Piła Patryk Gołębiewski Fizjoterapia Piła Patryk Gołębiewski

Masaże

Masaż przynosi nie tylko korzyści zdrowotne, ale także ukojenie i potrafi wprowadzić w stan głębokiego relaksu. W naszym gabinecie fizjoterapii w Pile masaż jest zarówno jedną z technik używanych w terapii manualnej, jak i całkowicie osobnym zabiegiem wykonywanym w celu redukcji napięcia mięśniowego i psychicznego. Chcesz wiedzieć więcej o wykonywanych przez nas masażach? Czytaj dalej.

Masaż klasyczny

Masaż jest jedną z technik fizjoterapii stosowanych od setek lat. Pomaga się zrelaksować, a także łagodzi bóle mięśni i stawów. W masażu klasycznym fizjoterapeuta stosuje dynamiczne techniki. Przez to nieco bardziej ingeruje on w tkanki niż masaż relaksacyjny, ale dzięki temu w niektórych przypadkach jest bardziej skuteczny. Może obejmować tylko plecy lub całe ciało. Zabieg rozpoczyna się głaskaniem – delikatnymi ruchami relaksującymi. Następnie przechodzi się do mocniejszych technik: rozcierania, oklepywania, ugniatania itp. Na koniec raz jeszcze wykonuje się głaskanie, co pomaga Pacjentowi odprężyć się po intensywniejszych technikach.

Masaż relaksacyjny w Pile

Masaż relaksacyjny ma na celu przede wszystkim głębokie odprężenie zarówno ciała, jak i umysłu. Techniki stosowane w tym zabiegu pomagają Pacjentowi zredukować stres i zmęczenie oraz odnaleźć odrobinę spokoju w dzisiejszym pełnym pośpiechu świecie. Masażowi relaksacyjnemu często towarzyszy muzyka, która dodatkowo odpręża i koi. Ze względu na efekt poprawy samopoczucia jest to jeden z najczęściej wybieranych masaży przez pacjentów. Z kolei fizjoterapeuci chętnie włączają techniki masażu relaksacyjnego do innych zabiegów.

Dla kogo jest masaż?

Tak naprawdę dla każdego. Główne efekty masażu to relaks, łagodzenie bólu, redukowanie stresu i zmęczenia, ujędrnienie skóry i poprawa samopoczucia. Dlatego nie musi Cię nic boleć, aby Twoje ciało odniosło cenne korzyści, gdy zdecydujesz się na masaż w Pile. Niemniej jednak zabiegi polecane są głównie osobom aktywnym i uprawiającym sport, które są narażone na kontuzje, a także ludziom żyjącym w dużym stresie. Inne wskazania do masażu to m.in. nerwica i stany lękowe, bóle mięśniowe, kręgosłupa i głowy czy też zmęczenie fizyczne i obniżony nastrój.

Masaż Piła: kontakt

Oferowane w naszym gabinecie masaże to najlepszy sposób na uśmierzenie bólu, relaks i uspokojenie. Priorytetem jest dla nas Twoje zdrowie i dobre samopoczucie, bo największą radość sprawia nam widok uśmiechniętych i zadowolonych z naszej pracy Pacjentów. Jeżeli chcesz umówić się na masaż w Pile, to zapraszamy do kontaktu.